Mobilt Sentralbord fra Telenor, levert av Mobit Helsfyr

Nå kan man kutte ut det gamle telefonen og erstatte det med ett kostnadseffektivt mobilt Sentralbord fra Telenor levert av Mobit Helsfyr.

Med Mobilt Bedriftsnett levert til sentralbordet deres så handler det om å være tilgjengelig og gjøre informasjonsflyten enklere for dere.

Det handler om å være tilgjengelig

  • Enkelt å kommunisere
  • Enkelt for kunder å ringe inn
  • Alle ansatte blir tilgjengelig gjennom bedriftens nummer
I løsningen vi anbefaler handler det om å være tilgjengelig. Ett telefonnummer inn til bedriften gir fordeler både for bedriften og de ansatte. For bedriften – kun ett telefonnummer å kommunisere ut, sikre at alle samtaler går gjennom samme løp For de ansatte – en fordel å kunne styre sin tilgjengelighet, dersom de er opptatt er det en fordel at samtalen blir ivaretatt av noen andre. I løsningen finnes det flere muligheter for oppsett, bedriften kan velge et nytt nummer eller ta med et allerede innarbeidet nummer.

Utenfor bedriftens kontortid møtes kunden av en talemelding

  • Åpningstider
  • Annen nyttig informasjon
  • Menyvalg

Utenfor bedriftens kontortid blir kunden allikevel ivaretatt, ved å motta en talemelding med nyttig informasjon. Det kan være åpningstider, menyvalg, informasjon om vakttelefon, henvisninger til andre, og/eller talepostkasse. 

Ved å gi relevant info, gjør man innringer trygg på at samtalen blir ivaretatt.

Her får man ett sentralbord på PC som gjør at man enkelt kan sette over samtaler og ta imot beskjeder.

Bedre service - bedre kundeopplevelser

Man kan selv velge hva slags mobiltelefon man ønsker å svare med, enten det er iPhone eller Samsung Galaxy. En har dessuten muligheten til å sette over samtaler fra telefonen med Telenor Mobilt Bedriftsnett appen.

Hvordan blir kunden håndtert når han ringer inn til bedriften?
Med Mobilt Sentralbord kan man få oversikt over hvem som er rett person/avdeling til å svare, og også hvem som er ledig og ikke minst tilgjengelig. I sentralbordet får man også opp informasjon om innringer, og historikk (for eksempel hvem kunden evt har vært i kontakt med tidligere).
Sentralbordet er Web-basert – det er enkelt å logge på via nettleser fra pc.
Enkel oversikt over hvem i bedriften som er opptatt/tilgjengelig – kalenderintegrasjon (her kan man for eksempel se hvor lenge mottaker av samtalen er i møte eller opptatt)
Automatisk navnoppslag på innringer (slik at de kan svares med navn/gjenkjennes)
Historikk på innringer – Mulighet til å se hvem innringer snakket med forrige gang?
Enkel oversikt over innringere, slik at man evt kan velge å prioritere rekkefølge på svaring.
Automatiske oppslag mot andre webbaserte applikasjoner – for eksempel linke inn til Brønnøysundregisteret, slik at informasjon derfra automatisk blir tilgjengelig på innringer.

  • Enkel tilgang
  • Status på ansatte
  • Automatisk navnoppslag
  • Historikk på samtaler
  • Køstyring

For at sentalbordet skal være et godt verktøy, er det avhengig av oppdatert/riktig informasjon om de ansatte. (Dette løser appen)

Mobilt Bedriftsnett app

Inneholder de viktigste tjenestene for hver enkelt ansatt:

  • God oversikt
  • Tilgjengelighetsstyring
  • Nyttige funksjoner

Se hvem som ringer selv om du ikke har nummeret lagret i din kontaktliste! Gjør det enkelt å prioritere samtaler, får umiddelbart opp hvem som ringer, og kan svare innringer ved navn.

Inneholder de viktigste tjenestene for hver enkelt ansatt, slik at man hele tiden har god oversikt synliggjør om man er tilgjengelig eller opptatt. De ansatte kan selv styre når de er tilgjengelig og når de ikke har anledning til å besvare/yte service. I appen får man også tilgang til mange andre nyttige funksjoner.

I MBN appen vises logg over alle samtaler, inngående, utgående og ubesvarte. Loggen viser samtalene med full informasjon (navn og adresse), selv om dette er kontakter som ikke er lagret i telefonboken fra før.

Ubesvarte samtaler bli merket i rødt.

Det handler om å være tilgjengelig

Med Mobilt Bedriftsnett får bedriften alt dere trenger til å kommunisere og samarbeide godt med kunder og kollegaer.

God tilgjengelighet gir fornøyde kunder.

En fleksibel løsning som kan tilpasses ulike behov, og som passer like godt for mindre bedrifter som for større.

Priser abonnement og tjenester

Priser telefon og hodesett

phone4

Samsung Galaxy A41 64GB, Black

Fordyp deg i den store Infinity-U-skjermen til Galaxy A41 på 6,1 tommer. Det brede sideforholdet fyller skjermen fra kant til kant. Full HD+ Super AMOLED skjerm som gir ett behagleig bilde. Den slanke formen på bare 7,9 mm med ergonomisk buet rygg gjør at Galaxy A41 ligger godt i hånden og er enkel å navigere på. Et batteri på 3 500 mAh gir deg kraften til å streame, dele og spille. Og hvis du begynner å gå tom, kan du koble til opptil 15 W hurtiglading. Galaxy A41 har rask prosessering og god lagringsplass, slik at du kan fokusere på det du er i gang med. En avansert Octa-core-prosessor og 4 GB RAM gir jevn og effektiv ytelse. Last ned mer og slett mindre med 64 GB innebygd lagringskapasitet.

EPOS | Sennheiser MB Pro 2 UC ML er et premium stereo Bluetooth hodesett for forretningsfolk som krever trådløs kommunikasjonsfrihet, strålende lydkvalitet og eksepsjonell komfort.

Pris for pakke: Kr. 4800,- eks. mva.